نمونه سوال امتحاني تفكر و سواد رسانه اي دهم رياضي نوبت خرداد ( نمونه چهارم )

درباره نمونه سوال امتحاني تفكر و سواد رسانه اي دهم رياضي نوبت خرداد

در اين مطلب براي شما دانش آموزان عزيز، نمونه سوال امتحاني تفكر و سواد رسانه اي دهم رياضي نوبت خرداد كه آماده شده است كه در ادامه مي توانيد دانلود كنيد. نمونه سوال امتحاني تفكر و سواد رسانه اي دهم رياضي نوبت دوم امتحانات خرداد مي باشد.

درباره نمونه سوال امتحاني تفكر و سواد رسانه اي دهم رياضي نوبت خرداد

در اين مطلب براي شما دانش آموزان عزيز، نمونه سوال امتحاني تفكر و سواد رسانه اي دهم رياضي نوبت خرداد كه آماده شده است كه در ادامه مي توانيد دانلود كنيد. نمونه سوال امتحاني تفكر و سواد رسانه اي دهم رياضي نوبت دوم امتحانات خرداد مي باشد.

برخي از سوالات مطرح شده در اين امتحان به شرح زير مي باشد:

 

سوال 1- تصوير ارائه شده را مشاهده كنيد وبر اساس آن پرسش ها ي زير را تحليل كنيد .

(طبق تصور مندرج در فايل دانلود)

-چه كسي ازاين پيام سود مي برد ؟عموم مردم ؟سرمايه داران خصوصي ؟موسسات ؟دولت ها ؟

-چه كسي ازاين پيام ضرر مي كند ؟

 

نمونه سوال امتحاني تفكر و سواد رسانه اي دهم رياضي نوبت خرداد ( نمونه چهارم )

 

- درساختن وفرستادن اين پيام چه كسي گيرنده اصل است ؟

- چه تصميمات سياسي اقتصادي فرهنگي بر ساختار يا انتقال اين پيام تاثير داشته است ؟

 

سوال 2- شما از كدام امكانات تلفن همراه (موبايل ) استفاده مي كنيد؟

-تاثيرات مثبت ومنفي تلفن همراه بر زندگي شما وخانواده را بنويسيد .

 

سوال 3- فرض كنيد كه مي خواهيد در رابطه با معرفي شهرتان يك فيلمنامه بنويسيد .

الف- عنوان فيلمنامه چيست ؟

ب-چه چيزهايي ازشهر را معرفي مي كنيد ؟

ج- ازچه شخصيت هايي در فيلم استفاده مي كيند ؟

 

سوال 4-با ذكر يك مثال تحليل كنيد كه آيا خواندن كتاب تفكر وسواد رسانه اي توانسته است تغييراتي در فكر ورفتار شما (مثلا مخاطب فعال شدن شما – تحليل فيلم ها .......) ايجاد كند ؟چگونه ؟

 

 

توجه ! در متن بالا جاهايي كه به تصاوير مندرج در فايلِ دانلود اشاره شده است، بيانگر تصاويري است كه در فايل دانلودpdf موجود مي باشد

 

منبع : نمونه سوال امتحاني تفكر و سواد رسانه اي دهم رياضي نوبت خرداد ( نمونه چهارم )

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.